lördag 28 juni 2008

Everybody but me

missade en dag i solen - grymt besviken. Men va gör man? Jo, man väntar tills nästa soliga dag och solar varje sekund solen är framme.. Bra va? Jag är smart jag vet! Nåja, nu sitter hos Henny och väntar på att de ska bli min tur att bli klippt! (Förlåt Annelie, jag har inte svikit dig utan jag bara tänker ekonomiskt och jag kommer tillbaka snart!) Jag ska erkänna att min hjärta är typ uppe i halsen.. GUD BEVAERE DIG HENNY OM DET BLIR FULT! Litar på dig, men det får inte bli fult! Lova?(a) En fullständigt rapport kommer efter klippningen.. (om jag nu vågar)! He he. Som vanligt väntar oss en restaurang middag made by UFFE himself! Alltid lika spännande! Annars vet jag inte vad som väntas av kvällen, Boden alive kanske? kanske, kanske inte. Time will tell..

Caroline.

1 kommentar:

Barahenny sa...

Du kan vara lugn, jag är säker med saxen i handen ;)