onsdag 18 mars 2009

Slow Show

Nu var det länge sedan jag uppdaterade igen.. Dåligt av mig!
Men jag har iallafall haft fullt upp och inte haft tid, helt enkelt. Förra veckan avverkade vår grupp första redovisning i projektet om folkmordet i Rwanda! Nervös till tusen var jag! Men av vi fick kanon bra kritik(?) Jättejätte bra sa MATS till och med. Så det känns helt underbart. Storstor eloge till min grupp som är kanon från topp till tå! Nu är det bara en redovisning för en högstadieklass och en i Polen för tysta ungdomar på engelska kvar - pirrigt. 

Vi hade också våran första klassfest i fredags, Sandra fyllde 18 och överraskningsfest stod på schemat! Kanon trevligt. Jag älskar min klass. Det känns så himla bra nu, allt är kanon. Vi är en härlig bunt med tjejer och killar som kommer ha en kanon tid tillsammans innan vi går ut! Synd bara att vi upptäckt det efter halv tvåan.

Den här veckan har gått väldans fort! Vi har haft otroligt korta dagar, slutat 1 varje dag nästan.. Men det beror på att våra kära SPIN lärare är i sthlm med ettorna. (Snart valkas det resa för oss också, v17 sticker vi!) Imorgon bär det av mot björkliden med Petters familj, Petter är redan där och väntar på oss - min älskling, saknar dig. Så jag är ledig på fredag!! Härligt,härligt. Ska bli riktigt skoj att få åka skidor igen! 

Men nu väntar packningen på mig!

Caroline.

Inga kommentarer: