torsdag 11 juni 2009

Prom night

Balen igår. Jag var pirrig, pirrig pirrig. Henny kom till mig vid 2 och då började vi med håret, det var en himla tur att hon kom för jag höll på att få ett nervöst sammanbrott men Henny lungade mig och vi skojjade på! Tack för att jag har henne. Hon är guld! Btw, så gjorde hon en as snygg frisyr på mig. Tusentusen tack för det också! Du är bara bäst, visst vetu det?
Balen då. När vi anlände var jag så skakis i benen att jag knappt klarade av att hoppa mig uppe på klackarna, tur att man hade lång klänning så inte alla såg hur mycket mina ben skakade! hojja. Vid min sida hade jag så klart världens bästa, Petter, min älskling. Han var min prins, stiligast av alla, min prins! Det var en trevlig kväll! Det är ju detta man drömt om ända sedan man var liten, få klä sig som en princessa!

Vill också tacka min underbara vänner som var där! Alla fina sms, och alla fina kommertarer ni gjorde mig gråtfärdig. Mina fina tjejer, ni är dem bästa! Även du Sara som inte var där! (: Tacktack! Och min familj, ni är finast i världen! Och Petters ni är också fina!


Caroline.

3 kommentarer:

isabella sa...

Å vad du var fin!

Alla som ska på balen kan nog bara önska att de får vara så fin.

ha en bra sommar!

Sannaw sa...

så sjukt fin!

hanna sa...

fan va fin du var carro!! :) <3