söndag 13 september 2009

Influensa med knorr

Jahapp, då var helgen redan över.. Den kom och den försvann - som vanligt!
Igår var det ju som sagt BIOMYS med Henny och Sara, vilket var otroligt trevligt. Jag och Sara fick oss en klippning, sen blev det prat prat och åter prat, enda tills vi vart tvungna att tysta våra munnar när filmen började.. "Sommaren med Göran" var en mysig och rolig film, helt klart värd att ses! Efteråt gick jag och min superduper bästa sovkompis Henny hem för att som vanligt - svamla och ta fula bilder (som för övrigt aldrig får visas)..

Dagen till ära har min sjukdom förvärrats, skallen bankar och jag låter som en anka.. Är det svininfluensen som spökar? Min mamma ligger iallafall däckad med feber. Men jag hoppas verklige inte att det är det, utan bara en liten vanlig förkylning! Snällasnälla, bara en vanlig förkylning. Tack!


Nu stundas vänner i omgångar!
Caroline.

1 kommentar:

saran sa...

hoppas du mår bättre till på tisdag