måndag 16 november 2009

Liar, liar!

Detta har vart en underbar dag! Jag har hunnit träna, plugga och träffat min mormor och morfar! Jag skulle också gå för att ta svin influensa vaccinet med min käre syster, men det var stängt så vi gick dit i onödan men vi taggar om och gör ett nytt försök imorgon!

Glömde nämna att jag vart på vår egen konståkningstävling i coop arena hela helgen, Norbotten Cup! Min lillasyster deltog och tog en första plats! Grattis! Gissa om hon har en stolt syrra? Min gullegumma, hon är så duktig! LAKF:s tjejer gjorde ett bra jobb och vi tog några pallplatser faktiskt!


Här är hon, i sin nya dräkt! Så snygg och så himla stor hon blivit!!

Caroline.

4 kommentarer:

Linn sa...

Du måste gratta henne från mig något enormt :) vad fin hon var! / Linn

Nina sa...

naaw! jag är inte stor :) fortfarande din lilla flicka som e bara lite större ;) och TACK<3 och JA jag tror du är stolt xD hehe <3

Erika sa...

Gissa om hon har en stolt tränare? :D (och nu syftar jag på mig)

Nina(igen) sa...

hahaha Erika!! de kanske jag kan tro :D<3333 du och Carro är dom BÄSTA tränarna i hela VÄRDEN <33