torsdag 7 januari 2010

Random

DAGENS VILL HA: Längre lov!
DAGENS KLÄDSEL: Underställ och klubbtröjan<3
DAGENS LÅT: Headache - Carro Posti
DAGENS PLANER: Vara med Petter - soffchill!
DAGENS SAKNAD: Städat rum:O
DAGENS DUMMASTE: Har nog inte hunnit göra nå dumt ännu, inte vad jag kan komma på iaf!
DAGENS MISSLYCKANDE: Löpnigen till bussen...
DAGENS DROG: Värme
DAGENS KÖP: Buss till ishallen xD
DAGENS GODIS: Hallå, det är inte lördag idag!
DAGENS HUMÖR: Trött, men ändå glaah!
DAGENS ROLIGASTE: Träningarna!


4 kommentarer:

Lillasyrran! sa...

hahahahahahahahhahahahah!
Hhaha duu , för de första så borde du faktiskt ädra en grej :D
OC för de andra så tänker jag säga de till dig nu!
Och för de tredje , så kmr de nu!

haha de står faktiskt så här : Caroline heter jag och går 2:an på gymnasiet jag har underbara vänner och är fruktansvärt kär :D elr nå sånt!

För de första så står de fel
För de andra så kmr jag säga de nu
För de trejde så nu kmr de!!!


Du går inte 2:an på gymnasiet!
Du går 3:an på gymnasiet!
Elr har du gått om ett år , de har du inte sagt ^^

HEHE..

Linnea sa...

Dags att uppdatera! :D :D

Nina sa...

Men blogga nån gång , du e ju tråkig :P:P <3

Braindumps sa...

Great blog, i really enjoyed to read this. and really great tips and advice. and your picture is awesome amazing blog post. i like your post thanks.