söndag 28 september 2008

Thank you

Jag har haft en underbar weekend.. Nu ska ni allt få höra, dock en kortare version..

Torsdag - Carro hade en enormt lång dag i skolan, den verkade aldrig vilja lida mot sitt slut.. Men till slut gjorde den det, mot alla odds! Projektet får verkligen tiden att stå still, enormt tråkigt. Men ändå har vi PAANIC! Hojja, snart är det slut. På kvällen gick jag och Petter på bio, mys gånger 8493084. Mamma mia - Sjukt bra film. Sen gick vi hem till mig, och jag fick somna på den underbaraste platsen ivärlden - hans famn. Mysfaktor 10/10.

Fredag - Upp och hoppa tidigt, petter hade sovmorgon till 12 - den jäkeln. Jag sov igenom dagen i skolan, wie. På kvällen blev det lite party, jag fick träffa min andra älskling - Henny<3>

Lördag - Vi vaknade vid halv 11, gick upp och gjorde frukost.. Sen la vi oss på soffan med täcket och myste hela denna regniga dag! Till slut kom vi upp, jag hoppade i duschen och gjorde mig klar.. Petter bjöd mig nämnligen på middag på kyrkbyns kök, otroligt god mat, otroligt mysigt. Tack. Efter det blev det spel med hans mor och far, vi vann. Jag är nöjd! Innan vi somnade såg vi ännu en otroligt bra film - Taken! Tack för tipset Henny. Mysfaktor 10/10.

Söndag - Klockan ringde halv 11, ville verkligen inte kliva upp.. Blä. Iväg på ishallen på tränarmöte, sen isträning med tjejerna! Det var kul, har ju inte sett dom på tvåå veckor. På kvällen for jag och fikade hos Petters släkt, nu har jag äntligen träffat hela släkten! Wiho. Mysfaktor 10/10.

Lite tråkigt inlägg jag vet. Men det var det bästa jag kunde göra!
Sammanställning: Mysfaktor 10/10.

Caroline.

Inga kommentarer: