söndag 7 september 2008

Don't run away

Då var helgen slut, och jag är helt slut.. Verkligen helthelt till 100% slut! Förstår inte hur jag ska orka en hel skolvecka.. Hojja! Det är tur att man åker till Mallis på lördag! Tacktacktack för det. Nåja, i fredags hade peter sin efterlängtade 50-års fest då vi äntligen fick avslöja hemligheten om att han ska till mallis på lördag, vilken lättnad säger jag bara! vet inte hur många gånger man har hållt på att försäga sig.. Festen var väldigt lyckad, jätte mycket folk och otroligt roligt var det! Lite skämmigt att som ungdom säga att en ibland dom roligaste fester man vart på var en 50-års fest, men det var det verkligen.. Dock var det ju inte bara 50 åringar där, som tur var! Ja, det kvällen slutade på krogen och jag kom isäng vid 4.. Sen upp och hoppa till ishallen på lördags morgonen, yippe! Lördags kvällen avslutades tidigt redan halv elva låg jag och sov som en död säl i sängen.. Denna dag har jag städat på mitt rum och vart på gymmet, väldigt efterlängtat att få träna igen efter alla sjukdomar och allt penicilliln.. Carro is back! Jag kan inte fatta hur jag kunnat vara så trött hela dagen, med tanke på att jag sovit 13 timmar inatt:O helt otroligt. Så nu ska jag sussa så jag får ännu mer sömn och för att imorgon kommer Petter hem från kebne! Längtar till tusen.

5 dagar, 7 timmar, 5 minuter, 50 sekunder kvar tills solen och Mallis!

Caroline.

Inga kommentarer: