söndag 31 augusti 2008

It's there in you're eyes

Jahapp, då var helgen redan slut, buhu. Känns som att de nyss började! Nåja, hela helgen har jag tillbringat hos Petter.. I fredags tog vi det lugnt, hyrde film och myste på. Vi hade tänkt att komma i säng tidigt trötta som vi var båda två, men ingen av oss kunde somna och halv 3 ringde Petters syster och hade hoppat på fel buss så det var bara att kliva upp och fara och hämta henne, nåja det var inte hela världen. Vi vaknade tidigt till råga på allt och jag for till ishallen och Petter och spelade med sitt band! Sen hem duscha och tillbaka för att äta och träffa Petters kompisar, trevligt.. Kom hem idag vid 2, städade på mitt rum och somnade:O Mycket jag gjorde av min dag.

12 dagar, 9 timmar, 43 minuter, 2 sekunder..

Caroline.

Inga kommentarer: