måndag 25 augusti 2008

Shit happends

Jaha gott folk, första skoldagen var toppen.. Eller så INTE! Just nu ligger jag i min säng hackar tänder, gås hud över hela kroppen, helt öm i skinnet, en feber som närmar sig med stora steg och en helvetes svullen hals som gör satans ont! Caroline har fått halsfluss/halsböld första skoldagen, yippie. När jag gapar ser men verkligen hur svullet det är, och så är det nått äckligt vitt som då är baciller, fresh Carro! Galetgalet less jag är! Grattis till mig Blir iallafall doktorn imorgon för att gå medicin.. Jag hoppashoppas verkligen inte att jag smittat någon i min klass eller någon av mina vänner! Förlåt mig så himla mycket isåfall! Förutom sjukdomen, var skoldagen ganska okey.. Vi fick schema och planerade lite inför SPIN-dagen.

18 dagar, 7 timmar, 2 minuter, 20 sekunder..

Caroline.

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig vännen!