söndag 10 augusti 2008

Some times it's so crasy

Igår var vi till piteå och hälsade på släktingar från Kiruna (dom har "sommarstuga" i piteå).. Vi käkade gott och mös på tills sent på kvällen! Det var riktigt trevligt, var så länge sen man sett dom. I morse vaknade jag vid 6, med extremt ont i magen och mådde riktigt illa.. Jag tänkte jahapp, då var man magsjuk då! Gick upp men jag spydde aldrig, gick och la mig och somnade om sen var det borta.. Andra gången på kort tid som de vart såhär, konstigt!

Läste min mejl nyss, hade fått flera brev med beröm för min och sofias insats under "lägret".. Kändes riktigt bra att få beröm så man kan vara glad och nöjd över något! Riktigt kul, Carro är glad!! Annars idag så ska jag döma fotboll, tjäna lite pengar.. Efter det skulle Petter komma förbi, tror jag.. Nåja, men nu ska jag plocka till lite på mitt rum och sen sticka på gymmet!

33 dagar, 17 timmar, 32 minuter, 40 sekunder kvar:D

Caroline.

Inga kommentarer: