onsdag 27 augusti 2008

I'm going back

Ja kärt folk.. Någon där uppe eller kanske där NERE, tyckte inte att det var nog med halsfluss utan han/hon/den/det skickade en magsjuka på Caroline också när han/hon/den/den ändå var i farten, mysig blandning dedär! Jag åt typ ingenting igår p.g.a smärtan och sen fick jag spy ut allt som egentligen inte fanns, så nu är jag iaf tömd och renad innifrån och ut.. Det är väl något positivt iallafall!(?) Men nu mår jag iallfall 100 ggr bättre, och ska mest troligt tillbaka till skolan imorgon.. Hatar att vara sjuk, hatar att inte få vara med dig!

Vila i frid Annie.

16 dagar, 13 timmar, 29 minuter, 40 sekunder..

Caroline.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag tycker att det är jobbigt nog med bara halsfluss. kan tänka mig hur jobbigt det måste ha varit för dig med både det och magsjuka :o nåja, tur att du mår bättre iaf! :D