lördag 16 augusti 2008

You give me feelings that I adore

En liten(?) uppdatering på vad jag gjort senaste dagarna..

Onsdag: Vaknade otroligtväldigtmega tidigt, tog bussen till petter som då låg och sov(!). Han blev ganska så skräckslagen när jag satte mig på sängen(förlåt).. Nåväl efter ett tag så var han uppe på fötter! Jag tillbringade då hela min regniga men denna man. På eftermiddagen for jag och fikade hos min mormor som fyllde år, grattis till dig!<3 Efter det skjutsade mamma mig till Henny där blev vi direkt hämtade av Anders, lucas och Ludde som vi då umgicks med hela kvällen. Vi såg film, berättade spökhistorier, var till ett extremt läskigt spökhus, åt mackor och skrev en låt (inge kommentarer om den).. Trevlig kväll, jag och henny kom hem vid halv 5 och somnade vid 6..

Torsdag: Trött och jävlig som jag var sov jag ett tag, sen städade jag mitt rum. Riktigt storstädade, härligt att ha det bort gjort! På kvällen kom Henny hit och senare som anders och lucas och hämtade oss.. Vi såg världens sämsta skräckfilm och godwill haunting som var väldigt bra annars socialde vi bara och åt mackor! Ännu en mycket trevlig kväll/natt som blev väldigt sen igen!

Fredag: Jag kom hem vid 1, vinkade av min mamma och peter som skulle på bröllop nånstans. Sov en halv timme och skrapade ihop den sista energin jag hade och for och tränade, mycket skönt efter att jävla godis man ätit! Sen hem och laga mat, tacos. Mycketmycket gott! Senare på kvällen kom Petter vi såg film och sådär, trevligt!

Lördag: Idag blev det då roadtrip till Haparanda med besök av diverse affärer som finns där med Henny och Thony, trevligt ändå. Något trött var jag dock! Och nu sitter jag här och är hur slut som helst, ska nog sova som en tok i morgon..

Denna blogg tjorvar som FAN, funderar på att byta.

27 dagar, 10 timmar, 45 minuter, 40 sekunder kvar till sol!
23 dagar, 22 timmar, 14 minuter, 30 sekunder kvar till jag får klippa min äckligt långa hår!

Caroline.

Inga kommentarer: