torsdag 7 augusti 2008

I try to be perfect

but nothing was worth it..

I morgon är det sista dagen på jobbet.. Och ärligt, jag längtar INTE! Känns pisstråkigt faktiskt.. Jag älskar mitt jobb! Jag älskar att lära ut det jag kan, Jag älskar varenda unge jag tränar, jag älskar att se dem utvecklas, jag älskar att jag får dom att göra saker dom inte trodde dom kunde, jag älskar att veta att det är jag som lärt dom, jag älskar sättet dom ser på mig, jag älskar att dom vet att jag verkligen tror på dom, jag älskar att det är mig många vänder sig till, jag älskar alltallt med mitt jobb som tränare. Det är verkligen toppen kul, njuter av varje minut! Jag får nog aldrig skratta så mycket som jag får på träningarna jag har.. Denna vecka har vart toppen, med Fialisa, alla flickor och pojken! Nåväl, det tar inte slut här.. Vi har en hel vinter säsong framför oss! Så som sagt, jag längtar inte tills i morgon.. : /

But you just did..

Caroline.

Inga kommentarer: