måndag 4 augusti 2008

I put some new shoes on

Luleåkalaset är (äntligen) över.. får man man säga så? Detta kalas är verkligenverkligen överskattat, eller så är det jag som har alldelens för höga förväntningar(?) Nåja, det var helt okey. MEN det var inte supertoppen kul som det kanske borde vara.. Jag är besviken.

Nu är man iallafall tillbaka till vardags livet - jobbet. Det känns kan jag ju säga. Galet tung men ändå rolig dag har jag haft idag! Har haft träningar med konståkningstjejerna och killen från klockan 9 i morse till kl 16.. Hade två tio minuters raster, på den ena värmde jag mig från ispassen och på det andra cyklade jag som en galning till pontus för att ha markträning. Min lunch avnjöts på isen under grupp 3 träning. Lasangen var lagomt kall och god! Nåja, barnen fick ett gott skratt iallafall.. Under sista marktränings passet körde jag boxning med tjejjerna, har verkligen aldrig sett dom svettas så mycket.. Men dom verkade tycka det var skoj iallafall(?)

Men nu ska jag börja dra mig mot sängen ska vara på ishalle kl 09.30 i morgon..

Caroline.

Inga kommentarer: