måndag 18 augusti 2008

The best I ever had

måndag idag, och det betyder en vecka kvar tills skolan börjar.. Och nej, jag längtar inte. Men det känns faktiskt numera inte lika illa som det gjorde för en vecka sen! Det känns ganska (obeservera att det är ett väldigt litet ganska) okey faktiskt, jag har dock sett mitt schema som känns en aning mindre okey. Men jag ska läsa lite mer intressanta ämnen nu som, psykologi, rättskunskap och sånt det gör att saken känns lite bättre iallafall.

Igår var jag med Petter på dagen, vi gjorde inte så mycket. Trots det fina vädret! Skämmes tamme fan. Verkligen skärpning tills nästa gång. Men det var ändå trevligt som vanligt, trots bristen på saker att göra, men det är väl sällskapet som gör allt mycket bättre! For hem ganska tidigt eftersom karln skulle jobba. När jag kom hem packade jag mina saker och väntade på att dom skulle hämta mig, men som i vanlig ordning var dom väldigtväldigt sega! Tillslut kom dom iallafall och jag, Henny, Lucas och Anders for och badade badtunna och socialade, skojskoj.

you make me smile, please stay for a while.

25 dagar, 9 timmar, 59 minuter, 30 sekunder kvar..

Caroline.

Inga kommentarer: