tisdag 12 augusti 2008

Over my head

Det är tisdag kväll och jag är stuck hemma med min lillasyster, eftersom ingen annan i min familj kände för att vara hemma just ikväll.. Men det gör ingenting, för jag hade ändå inte planerat nått speciellt ikväll! Idag var det tänkt att jag skulle kliva upp i tid, men jag snoozade till kl 10 i 12, lyckat Carro! Grattis. Jag förstår verkligen inte hur jag kan vara så trött, det är ett STORT frågdetecken för min del. Jag har ju sommarlov för tusan! Får väl hoppas att jag blir piggare tills det är schooltime.. Någon mer än jag som INTE längtar? he he. Det enda som ska bli kul är att träffa alla classmates efter ett långtlångt lov! Vintertid, läxor, plugg, prov, tidigamornar, tidigakvällar - inte så lockande. Men se det från den ljusa sidan, bara 2 år kvar..

Nåja, idag har jag hunnit träna och sen kom petter förbi. Vi lagade middag, kollade teve och sånt där, men tyvärr så var han tvungen att fara och repa med sitt band! Så nu sitter jag då som sagt med min lillasyster, som inte alls känner sig social.. Utan hon har satt sig vid andra datan och ser madagaskar, kanske ska jag joina? Jag tror nog att jag ska göra det!

31 dagar, 8 timmar, 24 mnuter, 55 sekunder!
Kan någon spola tiden en aning?

Caroline.

Inga kommentarer: