söndag 24 augusti 2008

Praying another please be me

Jaha, nu var sista helgen på sommalovet slut. Känns tugnt! Tänk att hela 11(?) veckor redan har gått sen vi lämnade skolan med gigantiska förhoppningar på en underbar sommar. Har sommaren levt upp till förväntningarna då? - nej. inte mina iallafall.. Den har inte vart dålig, den har inte vart toppen, den har vart okey+. Augusti som brukar vara den skönaste månaden, har nu blivit en kall, regnig och jävlig månad!

Sista fredagen på mitt sommarlov tillbringade jag med Petter, han lagade middag åt mig (extremt god middag).. Vi såg lite film och sådär! Sen agerade vi (eller snarare han, jag åkte bara med) fylle taxi åt hans vänner, dom var gode runda under fötterna.. ha ha. Kom jävligt sent i säng och skulle upp "tidigt" (klockan 10), och på ishallen för att träna småtjejerna..

Sista lördagen på mitt sommarlov tillbringade jag med en härlig drös tjejer, vi spelade spel, pratade, dansade och hade allmänt skoj. Allt var jätte kul och trevligt. Tyvärr var det några som började må "lite" sämre under kvällens gång, och vi drog vidare till en AS tråkig fest. Vi skulle ha stannat alla tjejjer kvar hos amanda, men icket. Menmen, en ganska okey kväll. Rolig i början, tråkig i slutet. Kom isäng sent denna kväll också! Klev upp och cyklade på tränarmöte på ishallen 10.45, inte så kul.. Nu är jag ganska så sliten, ska börja dra mig mot gymmet snart men först ska jag plocka till på mitt rum och sådär!

"So take, take all, of your dreams,
and make them what you want them to be.

Sleepwalk with me,Close your eyes,
take a ride, and have faith in what you can’t see,
Sleepwalk with me, If we try we can find something real, out of make believe."

19 dagar, 16 timmar, 35 minuter, 40 sekunder..

Caroline.

Inga kommentarer: