onsdag 20 augusti 2008

Don't remind me

Wiho! Idag fick jag äntligen komma tillbaka till ishallen, yesyesyes och åter yes.. Skit söta kids som vanligt, men som var ovanligt slarviga denna dag. Hade dock lite ont i fötterna också, men det är inte hela världen när man är på ETT av sina paradis! Nu börjar faktiskt jag längta lite tills snön kommer! Kan inte fatta det själv, men det är så mysigt.. Det blir alldelens mörkt, man tänder ljus varje kväll och det är underbart att krypa ner och värma sig undertäcket.. PLUSPLUSPLUS för att inte glömma, skidor, skoter och allt annat sådant skojskoj! Men samtidigt vill jag ha sol, varmt, klänningar, färg i ansiktet och bad! Jag är kluven, kan man inte bara få ha en 1 månad sol, 1 månad snö, 1 månad sol, 1 månad snö?

Någon annan än jag som följt sensationen Usian Bolt? Alltså, jag säger då bara det snacka om överlägsen kille.. Han är typ lätt min nya idol! Jag såg repriserna när jag sprang på gymmet och började le för mig själv, ja det är väl det enda man kan göra, vilken kille alltså!

Caroline.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, alltså Bolt är ju verkligen helt sjukt bra! jag blev helt chockad idag när han tog världsrekord på 200 m också! :)