tisdag 19 augusti 2008

I'm tired of this smile that even I don't recognize

Vilket jävla väder vi har, det är ju helt otroligt så fint det är.. INTE! lessless. kunde inte detta skit väder ha väntat med att anlända till Luleå tills nästa vecka när vi ändå är inlåsta på skolan? nämen, såklart kommer säkert solen komma tillbaka lagomt tills måndag, perfekt tajming. WIHO! Alla jublar! Jag måste bara få tillägga att jag LIDER med Susanna Kallur, stackars stackars henne. Hon blev av med sin dröm på mindre än en sekund! Kom igen om fyra år och ta hem skiten! Och den där j*vla idioten som intervjuade henne efteråt, vilken fenomenal jubelidiot! Nämen visst knäck henne ännu mer - grattis du dumme reporter du lyckades.

Henny har farit till sthlm ikväll, vill redan att hon ska komma tillbaka! Ge mig fredag.
DU är inte här och jag vill att du ska vara hära. Ge mig fredag.
Carro är negativ idag. yippie!

Ishallen imorgon, äntligen på med skridskorna igen och träffa dessa underbara kids!
Carro ser ett ljus. Wiho!

24 dagar, 8 timmar, 10 minuter, 40 sekunder!

Caroline.

Inga kommentarer: