måndag 28 juli 2008

Seasons change

Nu har jag inte bloggat på ett ganska långt tag, tror jag(?). Är ganska dagsvirrig numera, de är aldrig den dagen jag tror det är och skolan är skrämmande nära! Jag vill verkligen inte dit. panic. I fredags var jag iallafall på pdol, det var helt okey. Riktigt skoj, där i början men som alltid när man kommer in på området så blir att genast mycket tråkigare.. Okej, jag ska erkänna att HåkanH var väldigt bra. Men säg inte att jag sa de till någon, okey? -tack. Jobbet går bra också, jag och Sofia kämpar på hårt! Idag hade vi första markträningen med flickorna, gick riktigt bra! Kul att se dom igen. Men nu ska jag pysa och sociala med min bror! Kanske hade det vart bättre att jag sket i och skriva ett inlägg - totalt ointressant!

Caroline.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, det vore skönt att ha tio veckor sommarlov till. minst! :o