fredag 18 juli 2008

A light shining trough

Alltså, igår kväll innan jag gick och la mig kollade jag vädret inför morgondagen.. Svarta moln överallt, typ. I morse när jag vaknade - strålande sol! Tycker dom säger fel hela tiden nu, skärpning för tusan! Och jag menar hur länge har vi inte fått se rubriken "äntligen kommer sommarvärmen till Sverige!" Hur många har kännt av den? - inte då jag. Metreologer(?) sucks!

Idag låg jag på stranden och läste min bok - galet skönt! Men, ack. Så ringer Juliam och vill ha sällskap, och vad gör man inte? - Jo, man ställer upp! Ne, det var trevligt. Inte så lång stan runda, men det är alltid kul att umgås med Julia.. Sen vart det gymmet, gick ruskigtruskigt bra idag med! Wiho. justde, imorgon anländer min käre lillebror! Äntligen!!<3 Sticker till stugan imorgon, ska bli mycket skönt! Rensa tankarna lite.

I walked by you, many times.
Looking at you, thinking back.
Wanted to say Hi, but I didn't dare.
Someday, I'll call you! promise.

Caroline.




Inga kommentarer: