tisdag 15 juli 2008

Breathe a sigh

Ja, om jag nu glömt nämna det så är min dator på lagning, fläktarna måste bytas.. Den borde komma tillbaka nästa vecka! men då iallafall jag sitter på peters dator medans jag väntar, och här finns inte min musik, inte one tree hill, inte mina bilder - ingenting. Jag vart galen när jag inte fick höra på min musik, så jag kopplade in min mp3 till högtalarna! Vart nöjd ett tag! Tills jag idag när jag sätter mig vid datorn upptäcker att den ena högtalaren inte funkar:O ARRRRGH! Kan inget gå som man vill någon gång? -sjukt irriterande med en högtalare! fanockså.

Sen har jag då för 3 veckor sedan beställt ett nytt bankkort och legitimation.. Vi har väntat och väntat (dom sa att det skulle ta upptill 5 bankdagar), tillslut ringer min mamma dit och då "ojdå, vi har visst inte skickat iväg det" fanockså. igen! (behövde dock inte betala årsavgift på kortet, första året! =tjänat 250 kronor=okey.) inget, verkligen inget går som man vill.. fanockså.

Caroline.

Inga kommentarer: