måndag 14 juli 2008

Lay me down slow and easy

Jag skrev ett blogginlägg, eller ja rättare sagt ett halvt. Det tog bara stopp, mitt i en mening, typ. Sen blev jag arg och suddade bort allt. Nu ska jag typ försöka igen.. Johanna har alltid rätt! Funkade det? Alltså, jag sitter här och är otroligt sugen på att baka.. (Johannas ande har kommit hem till mig, scary) Någon som har nått tips på en god kaka man kan baka, som inte tar så lång tid? Ja, jag vill ha ett svar från dig.. JOHANNA! he he. Gud va detta inlägg handlade om Johanna.. Jag vill banne mig också vara i rampljuset! Men jag har verkligen inget intressant att säga om mig själv och min dag.. Är jag så ointressant? - gosh.

Min dag i väääääääääldigt stora drag..
* Solade - solen gick i moln.
* Cyklade till trolltjärn - umgicks.
* Åt, åt och åter åt.
* Carro @ datanörd.

Caroline.

1 kommentar:

Johanna sa...

Haha, gölledu ;> kika på min blogg så ska du få recepttips.