fredag 4 juli 2008

The sun is gonna rise in a mile

Vad är de för dag idag? är det fredag? Jag har ingen koll på dagarna nå mer och ingen koll på hur många veckor som gått av vårt sommalov.. men jag tror inte heller att jag vill veta hur många veckor soom gått, vill inte tillbaka till skolan. Urschfyochblä! nåja, igår träffade jag en long-time-no-see-friend, Amanda heter hon. Det var väldigt trevligt! Saknat henne. Vi var på udden och solade och pratade i massor, en välbehövlig dag med en mycket bra vän! Idag har jag inte alls gjort så mycket, vart i stugan och solat väldigt mycket och i morgon ska jag på stan med mamma sen ska jag träffa ännu en long-time-no-see-friend som heter johanna, längtar. Får väl se vad vi kan tänkas hitta på. Nä, nu väntar ett spännande OTH avsnitt..

The sun is gonna rise in a mile,
in a mile you'll be feeling fine.
In a mile you'll see after me,
you be out of the dark.
yeah, you get your shoot.
Caroline.

Inga kommentarer: