tisdag 27 januari 2009

Inside edge

Skolveckan är i full gång, YIPPIE! eller så inte.
Dagen har bestått av geografi, svenska (PROV!), åter geografi och data. Inte världens roligaste dag precis! Provet ja.. Det gick väl, mer än så vet jag inte! Imorgon är nästa stopp Historia prov, RYSSLAND I hate you. Jag hade tänkt och ta tag i det när jag kom hem från skolan, men så blev inte fallet. Jag känner mig trött - extremt utmattad. Egentligen vill jag bara att min älskling ska komma hit, att vi ska krypa ner undertäcket och se O.C eller kanske rent av SOVA! Iallafall att han är här, så jag kan sussa på hans axel. Men så blir inte heller fallet, nä istället ska jag tillbringa min kväll med historia boken, ett anteckningsblock, penna och sudd. FUNNY! Älskling får jag vara med imorgon!<3

Gissa vad, nu nalkas det PALT! MUMS!

Caroline.

Inga kommentarer: