onsdag 21 januari 2009

It's wednesday and I''m in love

Halva veckna avklarad - thank god. Jag är så otroligt trött 24/7 numera! Nåja, idag har vi bara haft 2 lektioner, engelska och spanska.. Inte min favoriter men bara två lektioner så jag ska inte klaga. Efter skolan slocknade jag på soffan och Petter väckte mig när han kom hem! Då det äntligen var dags för konståknings EM 2009 - herrarnas korta. Alexander Majorov som är härifrån Luleå skulle delta, förväntasfullt slog jag på tv:n 14.00 när det stod att det skulle börja, vad ser jag då? - TENNIS! JÄVLA TENNIS!?De hade dragigt ut på tiden och när vi väl fick se konståkningen var det 29onde åkarens tur och Sasha var 27:de åkaren att inta isen. DÅ blev jag fullständigt GALEN! Vilken förbannade jävla skit, från och med nu hatar jag tennis. Fick iallafall se hans åk på sammandraget. Men ändå - katastrof eurosport, katastrof! Måste säga att det är fruktansvärt coolt att han som 17åring gör sin debut i em. Alla killar som tidigare skrattat åt honom och kallat honom fjolla - DÄR FICK NI ALLT! Fränast av allt är ju att han är från luleå, att man åkt på samma is samtidigt som honom! Ja, jag är nöjd. Nåväl, det är ruskigt kul att vi får se honom i tv, äntligen efter alla dessa år vi väntat!

Måste nämna en ännu mer fantastisk man, nämnligen den mest fantastiska - min pojkvän. Jag är så glad att han är min pojkvän, just min pojkvän. Jag älskar dig så otroligt mycket! Tusen pussar och kramar till dig.

Nä, nu valkas tacos..
mmm.. Det vattnas riktigt i munnen!

Caroline.

Inga kommentarer: