torsdag 19 februari 2009

Don't remind me

Jag är på g med bloggen igen.. Tummen upp Carro! Dagen började kasst. Gick till skolan - höll på att frysa ihjäl, nästan småsprang sista biten.. Kommer in på skolgården och hela skolan töms - brandalarmet, IGEN! Less. Vad är det för omogna idioter som håller på med de där? Jag skulle SÅ skvallra om jag visste vem det var, bara för att sätta dit jäveln! Sedan fortsatte vi med projektet, det gick kanoners för mig iaf. Sen raka spåret hem! Bänkade mig med fika framför vänner.. Somnade en stund - behövdes. Sen var det tänkt att jag skulle komma iväg tidigare till min pojkvän, men han glömde ringa mig. Så planerna sprack som dom ofta brukar göra! Nu sitter jag här och ska och träna på ett tag sen till Petter!

Hasta la vista!

Caroline.

Inga kommentarer: