tisdag 24 februari 2009

Where did the time go?

Tisdag idag, en friluftsdag, två skoldagar kvar till lov! Låter inte så långt men känns som en evighet.. Nåja, denna dag har ungefär vart kass. Jag har varit så otroligt trött och jävlig hela dagen! trött och jävlig, trött och jävlig... Imorgon nalkas friluftsdag, hur känner jag för det? För det första har jag inte bestämt vad jag ska göra ännu, Slalom vs. Grillning på isen? Slalom - Har inte åkt på asigt länge, skulle vara fruktansvärt kul, har ingen att åka med, kommer mig inte dit, orken? Grillning - Mysigt i vårsolen, gott med massa matsäck, underbara människor i min omgivning, nära hem, får sluta extremt tidigt.. Lutar åt grillning, än så länge!! Får se hur det slutar liksom. Annars imorgon äre plugg igen som gäller och träning + Jobb.. Sen blir det mysmysmys med petter?

Nä, nu väntar semlor och plugg på mig! Wiiiie

Caroline.

Inga kommentarer: