onsdag 18 februari 2009

Shoreline

Nu var det länge sedan jag bloggade igen.. TOTAL bloggtorka på g? Kanske dags att lägga ned bloggen egentligen. Nåja, jag ska försöka en gång till! Jag vet egentligen inte vad orsaken till min inaktivitet här på bloggen kan vara.. Ork kanske?

Dagen har iallafall sett ut som så - 30 minus grader. En kall och opeppad promenad till skolan. En kort men effektiv dag. En kort mys stund med pojken. En städning av mitt rum + WC. En sväng på ishallen för att träna tjejerna + pojkarna. En kväll fylld av plugg. Snart stundar en god natts sömn i ett rent rum, rena lakan, rena sovkläder, ren jag. Härligt va?

Under mitt pluggande - på andra sidan skärmen satt också en pluggande filur som blev rastlös.



"Titta, Carro! Jag kan faktiskt också se läskig ut"

"Inte kan väl du säga nej till mig?!"

"Tänk så roligt man kan ha med en kamera!"

Jag älskar dig, knasboll!<3

Caroline.

Inga kommentarer: