söndag 19 april 2009

Can't wait to kiss you're lips again

Jag har hunnit allt! Jag är nöjd. Dock var gymbesöket inte alls lika roligt som dem brukar vara. I varenda eviga spegel jag gick förbi såg jag en valross, elefant eller nått liknande stort monster! Antar att påskgodiser satt sig i hjärnan. Jag tog en lång jogging tur hem i hoppet om att jag skulle bli av med monstret. Har dock undvikit speglar sen dess!

Lovet då! Det har vart underbart. Tillbringat mest tid i stugan, som syns i mitt ansikte. Lite färg har jag minsann fått! Att få vara i stugan har varit helt underbart, ville inte hem till äckel stan. Tänk att det tog 17 år att uppskatta stugan. Tänk att det tog 17 år att få bort "rädslan" om att missa något medans man var borta, man ville alltid vara tillgänglig. Men nu får fan alla vänta! Det har vart fruktansvärt skönt att vara i stugan m. Familj och Petter, älsklingen. Guld värt! Sen har jag också tillbringat lite tid med Henny, min solstråle. Sen mina kära klasskamrater som ingår i pakten "inte äta godis på vardagar!" jag antar att jag får byta bord, hehe om ni inte förlåter mig?(a) För jag har ätit godis som ett AS! Mitt lov har iaf vart toppen. Tack familjen, tack älskling, tack Henny.

Kommande vecka:
- Inhandla inför polen
- Hi/Sv rapporten ska vara inlämnad
- Ge uppg inlämnad
- Spanska muntlig
- Engelska redovisningen ska sitta
- Barnvakt till 2 übergulliga pojkar
- Packa
- Polen
Det tåls att tilllägga att Peter och Nina åker till gränsen på tis, mamma till Levvi på torsdag. Hoppas dem hinner hem till att vinka av mig iaf. Tur att Petter är hemma iallafall.




Bilder från lovet.

Caroline.

2 kommentarer:

Sara N sa...

Jag kan garantera dig att du inte ser ut som en valross. Jag kan också garantera dig att det ätits godis i princip hela veckan... Men vi tar nya tag nu!

linnea sa...

Det blev en del påskgodis för mig med! Och Carro, vadå valross? Du är smärt som en sjöhäst, haha! :D