måndag 20 april 2009

Somewhere over the rainbow

Första dagen iskolan avklarad. YEAH! Den var inte speciellt tung, en skön mjukstart för min del iallafall. Veckan kommer bli extremt tung, många inlämningar har jag att göra! Men det ska nog gå bra, jag är positiv. Än så länge! Idag har jag också vart och träffat pojkarna jag ska vara barnvakt för imorgon, Olle på 7 år och Nilas på 5 år! Dem var himlarns söta och snälla. Det kommer bli roligt. Ska hämta dem från skolan och laga mat och lägga dem och sådär! Kanoners. Nu hade jag tänkt att skriva lite på min Hi/Sv rapport som ska vara inlämnad på fredag, inte kul, inte kul.

Juste. På söndag stundar Polen för Spin2:orna. Det ska bli kul (om man får säga så) och jätte intressant. Jag har idag vart och inhandlat gladiator sandaler och en fransväska, inför Polen.



Dock inte precis dessa!






Väskan. Nöjd!





Nu stundar plugg och fika(?)
Jag älskar dig, älskling.
Caroline.

Inga kommentarer: