onsdag 1 april 2009

Please tell me those word I want to hear

Våren var här, vårjackan fram, våren försvann, vinterjackan fram... Våren tillbaka! Tacktacktack. Förhoppningsvis vårjackan fram igen imorgon. Denna otroligt fina dag satt vi där nästan hela SPIN2 redo med datorer och fika, det var dags för svenska B nationella, uppsatskrivningen! Jag läste igenom alternativen, greps av panik. Sansade mig och började skriva, sen flöt det på. Fick några panik attacker då och då, men jag är ändå relativt nöjd med mitt resultat. Skrev förresten en essä, "Arv och miljö". Aldrig skrivit en sådan förr, spännande. Betyg - ig? hoppas inte.

När jag kom hem gjorde jag klar några läxor och efter att jag påbörjat min översättning av redovisningen totalt dog jag. Huvudvärken var ofattbar och tröttheten var sinnes. Petter pussade på mig, och gick sedan för plugg på kulturens hus, jag somnade - tills nu. Av kvällen väntas träning och plugg.

Caroline.

Inga kommentarer: