tisdag 7 april 2009

You´re the boy I've been dreaming about

Snart, väldigt snart är det Påsklov! (Läs: Imorgon får jag Påsklov) Inser ni hur underbart det kommer att bli? Under påsken ska jag mysa med min familj+Petter- såklart i stugan och här hemma! Ska bli riktigt riktigt härligt. Skolveckan har vart lagom, inte så mkt läxor, men lite läxor. Den hade ju helst kunnat vara läxlös, men excisterar det på SPIN? tveksamt. Nu när vårsolen börjat tittat fram så kan man ju inte låta bli att längta tills sommaren.. Snälla snälla sol, gröna gräs, blad på träd, blommor, värme och strand kom, kom till mig!

Nostalgi.




Du är min vän i ur och skur!
Vi har minnen, tusentals.
Vill aldrig mista dig.

Vänskap.



Hos dig känner jag mig trygg, hos dig trivs jag.
De stunder vi har tillsammans är de bästa.
Därför vill jag helst missa så få som möjligt.
Jag älskar dig, Petter Frisk.
Kärlek.

Inga kommentarer: