måndag 4 maj 2009

Can't stop thinking about it

Polen. Var helt underbart! Resan var fantastiskt rolig, men samtidigt fruktansvärt hemskt. Landet Polen var otroligt vackert! Auschwitz. Birkenau. Var inte alls som jag trodde, känslorna kom i överflöd. Känslor ingen annan kan förstå förutom vi som varit där, känslor som inte går med ord att beskriva - man måste känna dem. Tårarna har runnit, och rinner fortfarande. Men skratten har det också vart många av! När jag kom hem blev det nästan värre, ett obehag känner jag ständigt känner i magen och det barn som fortfarnade lever kvar i mig när jag nu inte kan sova med lampan släckt. Jag vet inte vad jag mer kan säga om Polen.. Bara att det finns ingen annan klass på hela den jorden jag hellre hade åkt med. Ni är så otroligt fina allihopa, och lärarna med. Absolut ingen annan! Tack för att jag fick dela denna upplevelse med er.

Skor.
May angels lead you in.

Birkenau.

Mina fina tjejer, ni är underbara! Finner inte ord!

Här är den! Världens bästa klass.


Inga kommentarer: