tisdag 26 maj 2009

Time to take a break

Vars är Caroline? Vars är Caroline som alltid har städat (förutom när henny är här)? Vars är Caroline som aldrig har någon ursäkt för att inte gå och träna? Vars är Caroline som orkar mer förutom att äta, göra toabesök, sova och plugga? Jag känner mig lost, inte alls som mig själv. Ständigt trött, ständigt less.. Säg mig, när mer än halva klassen är "sjuka" och är hemma för att pluggar istället för att vara i skolan, är det inte något fel då? Jag är trött, less och orkar inget mer. Vill bara vara ledig. Och med ledig, menar jag ledig. Alltså en helg, lov eller något då man inte behöver gå omkring och tänka på att på måndag ska den vara inlämnad + 48901849021 andra saker. Jag känner mig otroligt stressad.

Nu ska jag unna mig något jag inte unnat mig på ett tag, trots att kroppen halvt om halvt säger emot - TRÄNA! Kanske sola efteråt. Sen ska jag plocka till på mitt rum så jag får det ur tankarna. Sen åter till pluggandet....
Jag är trött, så otroligt trött!

Caroline.

1 kommentar:

Barahenny sa...

Åh, gumman då :/ Men snart är det lov och då ska vi ha så sjukt kul! :)