onsdag 22 oktober 2008

Ain't no sunshine when he's gone

Jaha, denna "dödsvecka" börjar lida mot sitt slut.. Det enda kvar att plugga till är matte provet, jag hoppashoppashoppas verkligen att det går bra för mig! Sen är det äntligen LOV, damn va skönt.

Idag har jag iallafall äntligen fått träffa älskling, har inte träffat honom sen i söndags(!). Jag förstår verkligen inte hur jag ska klara mig utan honom när han åker till tunisien, jag får inte se honom på en vecka, jag får inte ens höra hans röst! olidligt. Det kostar nämligen multum att ringa, hela 16/min. Olagligt dyrt! Någon där uppe eller kanske rentav där nere vill inte mig väl, just nu. Eller ska man kanske skylla på Telia? aja, någon måste det skyllas på iaf, skitsamma vem/vad det blir!

Nä, nu ska jag fortsätta med matten.. Slut på pausen!

Caroline.

Inga kommentarer: