tisdag 7 oktober 2008

Need some rest

Jag satt just och gjorde något slags läxschema, för att jag skulle se hur jag skulle lägga upp min pluggning för att hinna plugga till allt. Ångrar det som fan. Nu har jag ångest till tusen! Något att plugga varje dag, typ. Inte kul! Läste just en klasskompis blogg och hon har rätt till punkt och pricka, dom som inte vill ha något liv - välj spin! WIHO! Jag har verkligen valt rätt, NAT! Gah, jag kommer falla död snart. Allt jävla plugg tar kol på mig! Det är tur att jag har Petter, annars hade jag aldrig orkat! My sunshine<3

På fredag åker jag till vår huvudstad, på tränarutbildning! Ännu en helg utan sovmorgon.. Jag har inte haft EN ENDA sovmorgon på en hel jävla månad, jag är som en ZzZzombie. Jag längtar tills jag får sova! Jag vill bara sovasova och mysa med Petter! GE MIG LOV! eller nå.

Nä, nu ska jag försöka sova. Pluggångest x4738274983749837289473298792.

Caroline.

Inga kommentarer: