tisdag 14 oktober 2008

I'm a new soul

Jag är verkligen sämst att uppdatera mig på varenda jävla sida jag håller hus.. Jag har för tillfället gått i data ide(?) Eller blivit petterberoende, vad tror ni? >,< Min helg tillbringade jag i stockholm på tränarutbildning, 8-17 varje dag, WIHO! Kom hem klockan halv 12 på söndag kväll, så jag var dödcarro i skolan på måndag, jag var surcarro (förlåt älskling för att du vart tvungen att stöta på mitt värsta morgon humör).. Det roliga med stockholm var att jag fick träffa min käre bror och shoppa en kortkort stund, yes. Därför har jag bestämt att denna helg ska jag bara ta de lugnt och mysa med hjärtat<3 Konståkning, skolan, annat.. som försöker rubba mina planer, försök inte ens. För jag tänker FAN INTE ändra dom! Jag behöver vila x9283091. Och för att inte glömma i söndags var det två månader för Du&Jag<3 Två underbara månader, Grattis till oss!

Skrev nyss ett as långt inlägg, men denna JÄVLA PISS blogg pajjjade allt. När jag publicerade var det bara tre rader kvar. Jag tror jag har orsaken till varför jag inte orkar uppdatera denna jävla sida! Satan vad less jag är på den här sidan.

I'm sorry, but I can't stop think about it.

Caroline.

Inga kommentarer: