lördag 25 oktober 2008

Missing you

Lördag idag, känns egentligen lite som en söndag! Ni vet, en sån här tråkig dag då man inte ids göra något.. Men nu är det lördag, och jag ids verkligen inte göra något. Tror att det kan bero på att jag tror att jag håller på att bli sjuk - halsfluss igen. Yiho! Ska iallafall kanske åka till Piteå och äta middag med släktingar, kan bli roligt!

Idag for Petter till Stockholm, för att sedan imorgonbitti åka vidare till tunisien en vecka! Jag kommer sakna ihjäl honom. Tanken på att jag inte ens får höra hans röst på en hel vecka gör inte saken bättre! Om sanningen ska fram - saknar honom redan. Men samtidigt hoppas jag att han får det jätte skönt, soligt, mycket bad! Bara han skyndar sig hem.

Justde, vi har ju lov nu. Det hade jag helt glömt bort! Vad ska jag göra av mitt lov då? plugga, träna, konståkningen, umgås med massa vänner och party! Ska försöka göra något hela tiden så att tiden går fort och darl kommer hem<3

8 dagar, 1 timme, 45 minuter och 15 sekunder

Caroline.

Inga kommentarer: