torsdag 23 oktober 2008

Be careful what you wish for

Matte prov imorgon, känns väl kanske inte direkt så där jätte kul! Det känns.. Rent av åt helvette! kul va? mattesucks. Vad har jag gjort annars idag förutom att plugga 4-5 timmar? INTE ETT PISS! eller jo, jag har tränat.. Har verkligen aldrig kännt mig så mör i kroppen någonsin som jag gjorde efter det passet, hojja. Trodde jag skulle falla ihop som en kötthög på golvet, men ser ni det gjorde jag inte! (: I skolan idag hade vi betygsnack i Svenska och historia, jag säger bara WIHO! Jag har fått inspiration att plugga till 1000 och jag känner mig enormt glad efter detta prat! (Påminn mig om detta efter lovet!) Min älskade har iallafall gått och blivit sjuk, halsfluss dessutom. En gammal favorit, NAT! Så imorgon ska jag bara pyssla om honom hela dagen,kvällen,dygnet! Det är han värd<3>

Nä nu ska jag sova, wish me good luck inför mattesatanasucksfuckskalle provet imorgon!

Caroline.

Inga kommentarer: