söndag 16 november 2008

Ironic

10 ÅR SEDAN: Gick jag i 1an på hedskolan, skulle väl börja lära mig pluss. Fritids var det bästa som fanns!

5 ÅR SEDAN: Gick jag i 6an på hedskolan, störst på skolan - YEAH! Allt var bara allmänt jobbigt i 6an.

1 ÅR SEDAN: Gick jag i 1an på gymnasiet, allt var så fridfullt och lugnt. Singel och jävligt var man!

5 SAKER JAG SKULLE GÖRA MED TIO MILJONER KRONOR:
- Bjuda på en resa till hela familjen + Petter - med fint hotell!
- Köpa en ny mobil!!!!
- Förnya min garderob
- Spara till framtiden
- Köpa ett par sprillans nya graf skridskor!

FAVORITFILMER:
A walk to remember
V for vandetta
Forrest gump
Titanic
Mamma mia
PS! I love you


5 FAVORIT-TVPROGRAM:
Gossip Girl
One Tree hill
Desperet housewives
Vänner
?

5 FAVORITSAKER:
Mobilen
Datorn
Sängen
Petter (egentligen ingen sak men ändå)! <3
Mina skridskor

5 FILMKARAKTÄRER JAG SKULLE DEJTA:
- Petter
- Petter
- Petter
- Petter
- Petter
(adam brody - mitt frikort)

5 PERSONER JAG UTMANAR:
Henny
Juliam
Emmas
AmandaP


Caroline.

1 kommentar:

juliamånsson. sa...

fittjävla utmaningar. jag hatar dom!