onsdag 19 november 2008

Sanningens ögonblick

1. Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
2. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
3. Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
4. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Min underbara classmate Nathalie (http://nathalej.blogg.se) utmanade mig!

1. Jag måste kolla under sängen när jag ska sova! Ibland försöker jag bryta denna ritual genom att tänka "om någon vill mörda mig så - varsågod" Att det är helt enkelt dags nu! Men efter ett tags vridande och vändande så tänder jag lampan och kollar iallafall. Jag är så knäpp.

2. Jag säger som Nathalie - är extremt 'beronende' av min pojkvän! (Snällaa Petter misstolka inte ordet beroende nu..) Nämen alltså, Petter betyder så himla mycket för mig! Just nu skulle jag absolut inte kunna tänka mig ett liv utan honom. Han förstår mig, han ser mig, han bryr sig om mig. Jag kan helt enkelt bara vara Caroline med honom, jag behöver inte alltid låtsas som att jag är glad - för det går inte han genomskådar! Sen är jag alltid så himla glad inombords när jag tillbringar min tid med denna man - he makes me happy helt enkelt! Jag älskar dig.

3. Jag har en egen liten dröm om att jag ska få bli 'isprincessa' igen! Mitt mest korkade beslut var att sluta med konståkning.. Jag vill åka tillbaka i tiden - ändra lite, bara lite. Men jag ska ju iallafall börja åka en gång i veckan, jag antar att den del av min dröm gått i uppfyllelse!

4. En annan dröm jag har är att någon gång få gifta mig. Jag vill ha en sån där fin vit klänning på mig, vara fin i håret och fint sminkad - bara för en dag! Jag vill att alla mina släktingar och min familj ska komma dit så jag får träffa dem.. Jag vill ha ett sagobröllop! Mitt dröm bröllop.

5. Folk har ofta fördomen om mig att jag ska vara dum, bitchig och allt som hör 'blondin' till. Det gör mig lite ledsen! Man ser verkligen på folk anstiktsuttryck vad dem tror om mig - hur skeptiska dem är. Vuxna människor är det värsta! Och jag som vill göra ett bra intryck på alla - framför allt vuxna, gillar och se hur dem sen kommer på vilka förutfattade meningar dem hade.

6. Jag ser mig själv som väldigt bra på att läsa folk - det är iallafall vad jag tror. Jag ser när folk inte tycker om mig, det ser man på ögonen - sättet dem ser på en! Jag brukar för det mesta låtsas som ingenting och bara låta dem stå där och fejka. Nu låter det som att väldigt många ogillar mig och det hoppas jag inte är fallet! Det jag ville säga var bara att jag kan se när folk är ledsna, arga, besvikna osv. men jag lägger mig helst inte i om det inte är någon av mina vänner!

7. Jag har en alldelens egen dröm som ingen vet om - och den tänker jag inte avslöja. En alldelens egen dröm! Som jag ska ta mig mod till att ta tag i en vacker dag och hoppas på att det inte är försent! Ordet besviken har jag upplevt för många gånger i detta sammanhang, däför hoppas jag att nästa försök är mer lyckat.

Jag utmanar:
AmandaP
JuliaM
EmmaS
HennyH
JohannaH
LinneaS
CarolineN



Caroline.

Inga kommentarer: