torsdag 6 november 2008

Stand up straight and shine so bright

Moulin rouge inlämning - Done
Må bra bok - Done
Matte - Soon done
Träningsdagbok - Undone
Plugga spanska - Undone
Engelska logg - Undone

Som ni ser har jag saker att göra denna underbara kväll, yippie! Nåja, men det borde gå ganska fort, hoppas jag iaf. Denna dag har vart bra, jag var så himla glad och nöjd när jag gick hem från skolan till gymmet. Har jobbat på jävligt bra iskolan och hunnit göra bort massa läxor medans jag väntade på att få prata med Gunilla! Klev in på gymmet med ett leende på läpparna, men ack så fort sånt kan ändras. Nåja, fick vara riktigt glad en stund iallafall, det känns muy bien.

Imorgon är det fredag vilket betyder - helg, SKÖNT! Jag skulle egentligen ha tillrbingat min kväll med Petter först men det blev inte, sen skulle den tillbringas med Henny men hon är sjuk så ej blir det så heller! Så får väl se vad jag hittar på den fredagskvällen, idol kanske?

Egentligen gillar jag hösten, det är så mysigt att få ta fram alla sina stickade plagg, det är så myisgt att tända ljus när det blir mörkt. Fast ändå egentligen så gillar jag inte hösten, jag menar finns det någon mer deprimerande årstid? Allt är så mörkt, grått och hopplöst. När man inte har någon att dela en höst kväll med sitter man själv och mörkret och är allmänt höstdepp!

Jag känner mig inte speciellt pigg,
jag känner mig inte speciellt glad,
jag känner mig inte speciellt pepp.
Carro höstdepp?

/Caroline.

Inga kommentarer: