söndag 16 november 2008

Nostalgi

Jag ville bara meddela att från och med söndag nästa vecka är jag Caroline Posti offeciellt konståkerska igen! Ska bli fruktansvärt roligt, det spritter och sprätter i benen.. Har samlat mig mod och hoppas det håller sig kvar tills söndag då det är dags att gå på isen och bli tränad och inte träna! Ska bli så frukansvärt roligt! Men till och börja med bara en gång i veckan - men det är alltid något, eller hur? CARRO ÄR GLAD!

Petter skynda dig hit nu! älskar dig.

Caroline.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan inte låta bli att förundras över hur konståkning på allvar är möjligt. Vi åkte massor, massor med skridskor på Vitåskolan och lärde mig aldrig att ens åka baklänges. Nej, inga kassaskåp med knivar på mina fötter. Aj, aj!

Anonym sa...

Hej, jag utmanar dig att skriva om dig själv. För instruktioner gå in på bloggen. :)
http://nathalej.blogg.se/