torsdag 6 november 2008

This is the life

Vart bara tvungen att ladda upp denna, för den är så bra! Det är alltså inte för att jag ska få den jag älskar - för det har jag redan!

1. Du älskar henne för den hon är, hur mycket hon än skulle såra digskulle du aldrig svika henne.
2. Du visar och säger alltid hur du känner.
3. Du skickar gulliga sms på kvällen och säger:- Godnatt älskling, jag saknar dig <3
4. Du tycker ALLTID hon ser otroligt bra ut i dina ögon, no mather what.
5. Du är en Gentleman, som tål ett nej utan en sur min.
6. Du vill visa upp henne även om hon har mjukisbyxor och en skön tröja + utan smink !
7. Du ringer upp henne tills hon svarar om hon har blivit sur och slängt på luren i örat på dig.
8. Du lever för hennes kyssar.
9. Du håller vad du lovar.
10. Du skulle göra allt för henne.
11.Du trycker henne alltid närmare dig, tar hennes hand eller visar påannat sätt att det är just HENNE du älskar, när du pratar med andratjejer på till exempel en fest.

Alla tjejer ska ladda upp den här texten inom7 minuter annars kommer du aldrig få din älskade.

Caroline.

Inga kommentarer: