lördag 15 november 2008

Live every second as if it where my last one

Yeah, Carro uppdaterar IGEN! Grattis.

Fredags kvällen var då mysfaktor 10/10. Först bjöds det på middag hos familjen Frisk, sedan bar de av till kvantum för inköp av gottigott - sen idol hos mig! Kvällen tillbringades med min älskling och då kan den inte vara annat än toppen! Tack älskling. Klockan ringde 09.00 imorse och det var bara på med tjock kläderna och bege sig till ishallen.. Jag jobbar på som attans och tar alla pass jag kan - saving for something special. Ikväll blir det mys med Henny, saknat den flickan! Vi umgås så sällan nu när männen kommit till våra liv! Menmen, båda är glada och lyckliga över respektive pojkvän - det som räknas. Nåja, men ikväll blir det iaf biomys och sen får jag även sovkompis..

Tänka sig, snart är Julen här? Någon som fattat det ännu? Ja, jag har då det.. (Har redan börjat göra "julklappslista".) Det ska bli så mysigt att få ta fram alla julgrejjerna - ljus och mys överallt! Men jag antar att det bara vi barn och ungdomar som ser fram emot julen, för vuxna är väl julen värsta ångesten - pengarna bara sprutar iväg. Julen kom hit!

Jag älskar dig!

Caroline.

Inga kommentarer: